چه شود؟

به نظرتون اگه این دختره باکره عفیفه مومنه با آن برادر خوشنویس ارزشی جانفدای رهبری ازدواج کنن، بچه شون چه گهی می شه؟

!آب ِ رو

ایشاله تو هم با حضور در چنین مجامع ارزشی زودتر شوور کنی و اَبروت رو بر می داری جیگر

ستاد پیگیری مجازات سران فتنه و یک چیز ! باحال زیر روپوش

عده ای از امت همیشه در صحنه! در اعتراض مودبانه به آقای کروبی گفتند: «خر». این افراد از فاطمه کماندوهای ویژه و شعبون بی کله های جانفدای رهبر عظمی تشکیل شده بودند که برای ساعاتی اسباب خنده و تفریح آقای کروبی و هواداران جنبش سبز را در این روزگار تلخ فراهم آوردند. گفتنی است متاسفانه برادر حسین بازجو (شریعتمداری سابق) به دلیل تمارض در این جمع حاضر نبود.
پ.ن الف: متاسفانه مشخص نیست این دوشیزه عفیفه چه چیز باحالی زیر آن روپوش خویش دارد که مردان غیور پشت سرش تاب دیدن آن را نداشته و با نگاه به آسمان به خدا پناه برده اند! (البته یک آقای هیزی هم متفکرانه مشغول چشمچرانی است)
پ.ن  ب: حالا اصلاً کروبی «خر» و «بی سواد»، بعد از عاشورا (ببخشید بیست و دو بهمن) که فتنه خوابیده بود؟! اصلاً بی خیال. تو بگو ببینم، چه چیز باحالی زیر روپوش داری؟
پ.ن  ج: (ببخشید دلم نیامد این را ننویسم) این دوشیزه عفیفه خیلی هم با آبرو است. (ابروها را داری تو رو خدا!!!)

باز هم هیچ کس نبود

برادران سرباز ـ گمنام حضرت امام زمان (به کمر اینها بزند انشاالله) باز هم چون که هیچ کس نبود، مهدی بوترابی بدبخت را گرفتند. آقایان، برادران، پفیوزها، جاااااااااااااااااااااااااااااکش ها، شب عیدی این بدبخت بیچاره بیکاره را چکارش دارید؟

اینروزها

اونهایی که خوشند، ناخوشند.

بیچاره کیهان

روزنامه کیهان که در روز روشن دروغ منتشر می کند نوشته است: «همه می دانند كه كيهان نه دولتی است و نه وابسته به حزب يا گروه سياسی خاص. كيهان روزنامه ای مستقل و مردمی است كه بصورت خودگردان و متكی بر درآمدهای خود اداره شده و از هيچ نهاد، ارگان و يا مركزی هيچگونه بودجه و يا كمك مالی دريافت نمی كند.» و با این بهانه ها قیمتش را بالا برده؛ برایم جای سوال است که آیا اصلاً کسی این روزنامه را می خرد؟!

واژ آرایی

پلیس پفیوز نام پاسور را پس گرفت

ماندن یا مهاجرت؟

مانده ام که چرا مانده ام ؟!

وقتی وقیحان هم کم می آورند

نیروی انتظامی: پلیس همچنان پلیس است 

+: البته شما از اولش هم هیچی نبودید

تو 9

تو که واژه تائید می کنی، خودت چه گُهی هستی؟

در راستای هاف هاف های سردار نقدی

پارس نکن پاس ور

هر دوتاش

از این پس واژه «پاس‌ور» جایگزین نام «پلیس» شد.
+: نه اون خوبه نه ایشون، لعنت بر هردوتاشون!